Search
Search
woensdag 17 juli 2019

FAQ

Alles wat je wil weten over P&IT Consult en onze activiteiten. Wij bieden volledige ondersteuning op al onze producten.

FAQ

Support

Uiteraard bieden wij ook nog ondersteuning nadat uw website afgeleverd is. Naast telefonische ondersteuning bieden wij via onze website ondersteuning met een ticket systeem.  Meld u aan op onze website, ga naar support/ticket en maak een ticket aan. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u en zoeken naar een gepaste oplossing.

Support

Helpdesk

Wat als je hulp nodig hebt? Als p&IT Consult een website oplevert dan krijg je steeds een basisopleiding zodat je de meest voorkomende handelingen zelf kan uitvoeren. We zijn er ons goed van bewust dat wie niet dagelijks met de website werkt, al snel vergeet hoe het nu precies in elkaar zat. Daarom heeft P&IT consult een kennisbank opgesteld waar je alles nog eens rustig kan nalezen. De kennisbank bevat veel tekst, ondersteunende schermafbeeldingen en filmpjes waarin alles nog een keer uitgelegd wordt. Je kan alles rustig op eigen tempo bekijken.

Kom je er dan nog niet uit of heb je een probleem dan kan je steeds bij ons terecht voor bijkomende hulp. Dat kan via ons ticket systeem of via telefoon. Als je een ticket aanmaakt zullen we zo snel mogelijk terug contact opnemen. Via het ticket systeem kan je schermafdrukken, documenten en afbeeldingen meesturen.

Het helpdesk systeem is enkel toegankelijk voor onze klanten.

 

Copyright 2019 by P&IT Consult Gebruiksovereenkomst Privacybeleid
Back To Top